Wednesday, September 25, 2013

Обява: търся финансиране за протестиране

Публикувам във фейсбук следната публична обява: 
"търся финансиране за участие в протестите"

Кой плаща на протестиращите? 

След поредния разговор, в който уверено ми разказаха как брат, сестра, чичо или най-добър приятел си изкарвали пари от протестите, отново се замислих.

Защо плащащите ме подминават? 
Имам три деца, чувам, че тарифата била от 100 до 300 лева за многодетно семейство!
Всеки път, когато някой уверено ми каже, "протестът е платен", го питам - поименно, моля. Искам име и телефон, или поне място и дата за среща с плащащите на протестиращите. 

100 дни протест струват пари.
Градски транспорт, поне лев и шейсет, бира или вода - левче, някой сандвич набързо после,  или парче пица - 2 лева. И това ако е по евтините тарифи. Да не говорим какво е, ако ползвам колата. 
Време, което прекарвам на протеста и после пред компютъра, таблета, телефона - безценно.

Искам си ги! Искам си полгащото ми се заплащането. Каква е тази дискриминация? Защо на другите плащат а на мен - не. 
Все още чакам някой от твърдящите, че протестът е платен да ме свържат с тарторите дето дават кинтите. 
Приемам оферти само на лични съобщения, моля!
Та питам аз - кой? Кой? КОЙ плаща протестите?



No comments: